כיפת מגן
A
A
A
A
צור קשר:
השאר פרטים
השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם
התקשר עכשיו: 072-3951446
יצירת קשר
שילחו הודעה ונציג יחזור אליכם בהקדם
סורגים שקופים Business

סורגים שקופים Business

משרדים, עסקים ומוסדות ציבור הנמצאים בקיו הרחוב חשופים יותר להתפרצות עוינים לגניבה של ציוד משרדי, סחורות ומידע מסחרי הנמצא בניירת או במדיה, אם בעבר הפשרה הייתה התקנה של סורגים ברזל מכוערים ומגושמים היום כבר יש תחליף טוב בהרבה הסורג השקוף Business בנראות בביטחון בשקיפות, יותר שקוף יותר בטוח עם הסורג השקוף של כיפת מגן. הסורג השקוף Business  משמש כאמצעי להגנה מפני נפילה מגובה של עובדים וכאמצעי הגנה מפני פורצים דרך חלונות המבנה, יחד עם זאת הסורג השקוף שומר על העיצוב והנוף הנשקף מהחלונות ומכניס את הנוף מבעד לחלונות כאילו לא היו בהם סורגים כלל. הסורג השקוף Business הינו פיתוח בלעדי אשר מיוצר כולו בישראל ועומד בסטנדרטים מחמירים של בדיקות מעבדת בטיחות בעומסים של מעל 270 ק"ג על מנת לוודא שהסורג השקוף בטוח להגנה מפני פריצה אלימה אצלכם במשרד ובבית העסק. משרדים, בתי עסק ומוסדות אשר מונחים שירותי הביטחון הכללי בשל היותם גופים בעלי חשיבות לתשתיות לאומיות וביטחוניות, בשל רמת הסיכון הגבוה לפגיעה של עוינים וגניבה של מידע וסחורות רגישות לביטחון המדינה, בתי עסק אילו נדרשים להתקין סורגים של "כיפת מגן " המאושרים להתקנה בעצם היותם סורגים חזקים ובטיחותיים אשר נבדקו על ידי מעבדת בטיחות והנדסה בעומסים של 270 ק"ג ועמדו בהצלחה .
ומה אומרים מעצבים ואדריכלים הממליצים על הסורג השקוף של כיפת מגן ?
"הערך המוסך ביכולת להפיק חלל מעוצב במשרד עם רעיונות יצירתיים כגון התקנת סורגים שקופים בחלונות עונה בדיוק על הצורך העיצובי והבטיחותי בתכנון משרד בטוח  וזאת הסיבה שאנו ממליצים על הסורג השקוף של כיפת מגן בכל תכנון נידרש להגנה מפני פריצה .


למפרט הטכני לסורג השקוף הבטוח ביותר בישראל לחץ
לתעודת אחריות ל 10 שנים לסורג השקוף לחץ
אישור מעבדת בטיחות והנדסה שהסורג מאושר להתקנה בעומס של 270 ק"ג לחץ 

הסורג השקוף הבטוח בישראל הינו פיתוח בלעדי של כיפת מגן אשר מיוצר כולו בישראל שלבי הפוליקרבונט מאושרים בתקן ישראלי לעמידות בעומסים ותנאי חוץ . לפני שאתם רוכשים סורגים שקופים בקשו לראות אישור מעבדה לסורג השקוף, צפו בסרטוני בדיקה של הסורג השקוף, בדקו מהו המפרט הטכני הבטוח והנכון לסורג השקוף . הסורג השקוף משלב פתרון  ביטחוני ובטיחותי עם מראה שקוף ונקי המכניס את הנוף מבעד לחלונות כאילו לא היו בהם סורגים כלל. הסורג השקוף למשרד והעסק  הינו פיתוח בלעדי אשר מיוצר כולו בישראל ועומד בסטנדרטים מחמירים של בדיקות מעבדת בטיחות בעומסים של מעל 270 ק"ג על מנת לוודא שהסורג השקוף בטוח להגנה אצלכם בבית .זאת הסיבה שאנו ממליצים על הסורג השקוף של כיפת מגן להתקנה בבתי עסק ומשרדים. אנו שמחים להביא מניסיוננו הרב לחשוף אותו בפני לקוחותינו  המבקשים לרכוש נכון ובטוח את הסורגים השקופים להגנה בבית העסק והמשרדים שלהם. אנו מודעים לכך שאנו חושפים עצמינו גם "לקולגות" שלנו בתחום אבל ממש לא אכפת לנו, כי את המקור והבטוח לא ניתן להעתיק ניתן רק לחכות במוצר זול .
נציגנו ישמחו לייעץ עבורכם לפתרון הטוב ביותר עבור משרדכם או בית העסק שלכם באמצעות התקנת סורגים שקופים.
לחץ עכשיו והזמן יועץ אלייך לבית העסק