כיפת מגן
A
A
A
A
צור קשר:
השאר פרטים
השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם
התקשר עכשיו: 072-3951446
יצירת קשר
שילחו הודעה ונציג יחזור אליכם בהקדם
הגבהת מעקה penthouse

הגבהת מעקה penthouse

רוצים לדעת מה כיצד נכון להתקין מערכת הגנה מנפילה "הגבהה מעקה למרפסת" באופן בטוח ?
בכדי לדעת לטפל בבעיה חייב להבין אותה קודם ! ראשית מטרת ההגבהה מעקה למרפסת הבית מטרתה העיקרית הינה מניעה וחסימה של האפשרות של אדם (לרוב ילדים) לבצע הרמה של משקל הגוף תוך הישענות על המעקה ועד למצב שגובה המותן עובר את גובה המעקה הקיים וגורם להתהפכות הגוף אל מחוץ למרפסת . אם הבנו את סיבת הסכנה מנפילה ומטרת התקנת הגבהה מעקה עכשיו אנחנו יכולים לתכנן ולבצע התקנה נכונה  ובטוחה של הגבהה המעקה למרפסת הבית .
מה חשוב מאוד לבדוק לפני שמתקינים את הגבהה המעקה במרפסת גדולה כגון פנטהואז ?
חשוב לבדוק שהתשתית של המעקה הקיים עליו מותקנת ההגבה הינו חזק ויציב והזכוכיות המותקנות בתוך המעקה הקיים מקובעות ואינן זזות. חשוב מאוד לבדוק שיש קירות לתמיכה של ההגבה  מעקה משני צידי ההתקנה ואם לא אז יש להשלים בעמודי תמיכה הנתכים בחוזקה לקירות הבית או לעמודי המעקה הקיים. חשוב לציין כי בהתקנה של הגבהה מעקה החלוקה של הזכוכיות של תעלה על 2.5 מטר אורך כיוון שהזכוכית באמצע הופכת להיות רכה ורופפת בשל אורכה . חשוב להציב עמוד תמיכה בחלקו האחורי של המעקה לצורך תמיכה והתנגדות בהפעלת עומס על ההגבה  מעקה . העמוד בטיחות יוצב במעקה בו המפתח עולה על 4 מטרים בקיו הישר של המעקה .חשוב לציין כי בפינות  של זווית 135 מעלות או 90 מעלות הזכוכיות יותקנו כאשר הן נושקות אחת לשנייה ויוצרת  תמיכה חזקה של הפינה בדומה לאקווריום המלא במים  העומד בעומסים אדירים של לחץ  . חשוב מאוד שהאביזרים המותקנים יהיו מחומר גלם נירוסטה 316 איכותי המותאם לתנאי חוץ .

למפרט הטכני הנכון להתקנת הגבהה מעקה : שלב התכנון והמדידה של הגבהה המעקה הינו השלב הראשון והקריטי להצלחה של התקנה בטוחה במידה ולא תכננת ומדדה נכון, בשלב ההתקנה המתקין  מתחיל לאלתר בכדי לסיים את ההתקנה באותו היום והדבר יכול לפגוע בחוזק ביציבות ובאסטטיות של ההתקנה. התקנה של מסילת אלומיניום במידות 20/20 מ"מ המותאמת לגוון המעקה הקיים לשמירה על אחידות .קיבוע של המסילה באמצעות ברגים קודחים עמידים למים (שלא יחלידו ). לאחר קיבוע המסילה הצבת קלינים מפלסטיק עליהם מונחת הזכוכית בכדי שלא תפגע מהברגים . חיבור הזכוכית הראשונה תוך פילוסה הוא השלב הראשוני והקריטי שישמור על הגבהה יציבה וישרה לכל אורך ההתקנה . החיבור הנכון והבטוח הינו באמצעות אביזר פינתי 90 מעלות מנירוסטה 316 המחובר באמצעות בורג נירוסטה המועבר דרך חור ייעודי בזכוכית כך הזכוכית תהא חזקה ובטוחה יותר לאורך שנים רבות . ממשיכים בחיבור של הזכוכיות בשרשור מאחת לשנייה עד שמגיעים לחיבור לקיר בצד השני . השלב הסופי הינו קריטי, התקנה של גומיות משוננות משני צידי הזכוכית לתוך מסילת האלומיניום מצמידות את הזכוכית ומהדקות אותה בחוזקה לכל אורך הגבהה המעקה. עכשיו נשאר לנו לנקות את הזכוכיות במים כחולים ויש לכם הגבהה מעקה שקופה ובטוחה לבטיחות הילדים והמשפחה בבית .
רוצים שגם הילדים יהיו בטוחים במרפסת הבית ? מעוניינים לשחרר אותם בביטחה להינות במרפסת הגדולה ?

התקשרו עכשיו או השאירו פרטים ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם !
לצפיה בתעודת אחריות להגבהה מעקה לחץ 

רגע לפני שמקבלים החלטה לרכישת הגבהת מעקה למרפסת בודקים מהי הגבהה מעקה בטוחה ?