כיפת מגן
A
A
A
A
צור קשר:
השאר פרטים
השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם
התקשר עכשיו: 072-3951446
יצירת קשר
שילחו הודעה ונציג יחזור אליכם בהקדם
סורגים שקופים HOME

סורגים שקופים HOME

רכישה של סורגים שקופים לבטיחות וביטחון המשפחה היא אחת ההחלטות החשובות לרכישה לבית,
במיוחד כאשר עוברים לבית חדש בו לא מותקנים כלל סורגים ואמצעי בטיחות וביטחון אשר יעניקו לנו את ההגנה והשקט מפני נפילה של ילדים קטנים מהחלוןנות בגובה ויגנו עלינו מפני פורצים לבית. להתקנת סורגים שקופים בטוחים באמת משמעות חשובה מאוד עבורכם. חשוב לערוך סקר בין הספקים השונים אך יחד עם זאת לעמוד על הפרמטרים החשובים שלא רוכשים מוצרי בטיחות וביטחון ללא בדיקת מעבדה המאשרת באופן ברור כי הסורגים השקופים בטוחים להגנה מפני נפילה ופריצה אלימה,  כל הבטחות שיו של איש מכירות של אחת החברות או סיפורים מעשיות והצעות מפתות למחירים מוזלים אינן משרתות את המטרה להעניק בטיחות ב 100% לילדכם בבית . מכיוון שלא קיים תקן רשמי ומחייב בישראל להתקנה של סורגים בכלל ושקופים בפרט הנושא נחשב פרוץ ואיש הישר בעיניו יעשה, כך קמים כל יום יצרנים/מתקינים לסורגים שקופים שאינם עומדים בסטנדרנט כזה או אחר ומוצריהם לא נבדקו על ידי כל גורם בטיחותי כזה או אחר והם מציעים ואף מתקינים סורגים שקופים ללקוחות "תמימים" המחפשים להבטיח את בטיחות ילדיהם בבית . ובכך מסכנים את בטיחות ילדיכם מפני חלילה שבר או התנתקות של אחד מהשלבים בסורג או כולם יחד וחלילה מפני נפילה מבעד לחלון .
 

 להתקנת סורגים שקופים  בחלונות אחריות גדולה ומשמעותית לשמירה על ילדכם מפני נפילה מחלון,לפני שמקבלים החלטה לרכישה של סורגים שקופים חשוב לדעת ולבדוק מספר פרמטרים ביניהם : מהו המפרט של הסורג השקוף ? האם הסורג השקוף נבדק בטיחותית ? מי הגורם שבדק אותו ? האם הגורם הינו פנימי בתוך החברה המציעה או גורם חיצוני ניטרלי המומחה בבדיקות מעבדה לבטיחות והנדסה ? האם הבדיקה נעשתה לסורג בלבד או לסורג וההתקנה ? האם האישור אשר ניתן על ידי הגורם הבודק רשום באופן ברור כגון: הסורג השקוף נבדק ונמצא כשיר להתקנהבכפוף לעומסים של עד 270 ק"ג ומשמש בהגנה מפני נפילה מגובה ? כל אישור המסביר טכנית ללא אישור ברור ומוחלט משאיר את הדברים לפרשנות לא ברורה ! לאחר שפיתחנו והמצאנו את הסורג השקוף, בעשור האחרון צברנו המון ניסיון וותק בהתקנה של אלפי סורגים שקופים אשר הותקנו בכל רחבי ישראל במגוון עצום של פתרונות והתאמתם על פי צורך ותנאי התקנה שונים קטנים כגדולים ועמדנו בהצלחה בכל אתגר אשר הוצב בפנינו, כך הפכנו לשם דבר ולמומחים בתחום הסורגים השקופים בישראל .
מהו המפרט הטכני לייצור הסורג השקוף הבטוח ב "כיפת מגן" ?
מערכת עיגון אשר פותחה במעבדות "כיפת מגן " בהתאמה לעמידה בעומסים כבדים
יחד עם זאת לשימוש פרקטי ויעיל להתקנה ולמשתמש.
מערכת העיגון מיוצרת מפלדה מחוזקת עובי דופן 2 מ"מ המותאמת לעמידה בתנאי חוץ
מערכת העיגון מהווה השלט "בודי" של הסורג השקוף עליו מורכבים שאר הפריטים .
מערכת העיגון כוללת 2 יחידות המותקנות משני צדדי החלונות ומעוגנות באמצעות עוגני פלדה
לקירות בטון ולקירות בלוק חלשים יותר באמצעות ברגיי סגר מיוחדים באורך 100 מ"מ .
בין מערכות העיגון מותקנים רצועות של פוליקרבונט בגובה 50 מ"מ ועובי דופן של 6 מ"מ
רצועות הפוליקרבונט מיוצרות בישראל על ידי פלרם ישראל ובעלי תיו תקן לעמידה בעמוסים ותנאי חוץ בזכות שכבת ההגנה UV הנמצאת משני צדדי הרצועות פוליקרבונט.
רצועות הפוליקרבונט מחוברות למערכת העיגון באמצעות ברגיי סגר ראש כיפתי קוטר 8 מ"מ .
הברגים מותקנים בתוך אוקולון הפרדה על מנת למנוע מגע של הבורג המתכתי עם רצועות הפויקרבונט העלול לסדוק ולשבור את הרצועות פוליקרבנט ביצירת לחץ ועומס על הסורג.
המרווח בין הרצועות המותקנות הינו קבוע בשבלונה במערכת העיגון והינו 9 ס"מ המותאם
לתקינה ולדרישות " ארגון בטרם " על מנת למנוע כניסה של ראש של ילד בין השלבים.
בסיום התקנת הסורג השקוף לדפנות החלון, מורכבים חיפוי אלומיניום על מערכת העיגון
בגוון המותאם לגוון החלון ובכך אנו מעניקים לסורג השקוף מראה אחיד ומותאם בסביבת החלון .
אנו שמחים להביא מניסיוננו הרב לחשוף אותו בפני משפחות המבקשות לרכוש נכון ובטוח את הסורגים השקופים לביתם. אנו מודעים לכך שאנו חושפים עצמינו גם "לקולגות" שלנו בתחום אבל ממש לא אכפת לנו, אם בזכות זאת ישכילו וייצרו את הסורגים השקופים שלהם בטוחים יותר ונציל ילד אחד בישראל  אז הרווחנו בענק !

מעוניים שגם אצלכם בבית יותקנו סורגים של כיפת מגן להגן על כל היקר לכם מכל ? לחץ עכשיו 
מ
עוניינים לדעת מדוע הסורג השקוף שלנו בטוחים וגם מעוצבים במיוחד ? לחץ