כיפת מגן
A
A
A
A
צור קשר:
השאר פרטים
השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם
התקשר עכשיו: 072-3951446
יצירת קשר
שילחו הודעה ונציג יחזור אליכם בהקדם
סורגים שקופים School

סורגים שקופים School

כמעט עשור חלף מאז המצאנו את הסורג השקוף להתקנה בחלון להגנה מפני נפילה מגובה . כמעט עשור חלף מאז שהותקנו ראשוני הסורגים השקופים שנראו כמוצר בטיחות מוזר עדין שקוף ולא מספיק בטוח . המשפחות הראשונות האמינו במוצר וגם היו סקפטיות האם הסורג מספיק בטוח להגנה מנפילה של ילדיהם מקומה גבוה אך יחד עם זאת לא רצו לכלוא את ילדיהם בחדר עם סורג בחלון כמו אסיר. כמעט עשור חלף ואלפי משפחות בישראל זכו להכיר להתקין ולהאמין בסורג השקוף וזאת בזכות השקיפות שלנו לתהליכי הייצור, בדיקת הסורג על ידי מומחים לבטיחות והצגת הבדיקות בסרטוני וידאו ברורים ושיתוף ברשת האינטרנט והטלויזיה בישראל גם של  מוכרות שבדקו האמינו ורכשו לילדיהם את הבטיחות השקופה והמושלמת להגנה בביתם ובחדרם כנגד נפילה מגובה . עכשיו זה ברור ווודאי כמעט עשור אחרי כי מתקינים סורגים שקופים בטוחים וכמו בכל מוצר מצליח בישראל גם לסורג השקוף קמו מתחרים עם חיקויים זולים ומסוכנים אשר יסכנו את ילדיכם מסיבות רבות אותם בחנו וחקרנו הנדסית מה נכון ומה לא נכון לעשות עם החומר השקוף הנקרא פוליקרבונט" לחיקוי הזול" ייקח זמן להבין זאת ובנתיים את כספכם ייקחו ואת ילדיכם יסכנו . אין זו אמירת הפחדה אלא אזהרה להורים לשמור על היקר להם מכל ולרכוש סורגים רק ממקור אשר מציג בפניכם אישור מעבדה בטיחות ולא סתם בדיקת מהנדס כללי או אחר אלא מעבדת בטיחות והנדסה המאושת על ידי הרשות להסמכת מעבדות בישראל ומתמחה בבדיקות עומסים של עד 270 ק"ג על הסורג השקוף ללא קריסה ולא נזק . עכשיו זה רישמי קיבלנו את האישור וההיתר הגבוה ביותר בבטיחות ממשרד החינוך  להגן על בטיחות ילדיכם גם במוסדות החינוך באמצעות התקנת סורגים שקופים בחלונות וזאת גם בכדי להגן ולרומם את רוחם בתחושת בטיחות שקופה בחלל הכיתה . מחקרים בעולם שבוצעו שתלמידים שלומדים שעות רבות בכיתה מסורגת בחלונות מרגישים בטוחים יותר אך חרדתיים יותר מתחושת הכליאה בחדר ואילו הסורג השקוף מעניק את שני הפתרונות ביחד מעניק תחושת בטיחות וגם פתיחות בחלל החדר .
רוצים שגם ילדיכם ירגישו בטוחים וחדרם התקשרו אלינו כבר עכשיו והזמינו יועץ מוצרי בטיחות לביתכם .

לצפיה באישור בדיקת הסורג על ידי מעבדת בטיחות לחץ 

לצפיה בהיתר ממונה בטיחות משרד החינוך להתקנת סורג שקוף במוסדות חינוך -לחץ

 

ידוע כי סביבת הלימודים של התלמיד מאוד משפיעה על הישגיו ויכולותיו להגיע להישגים גבוהים בזכות האווירה הנינוחה בכיתת הלימוד .מחקרים מוכיחים כי התקנת סורגים בחלונות מוסדות חינוך מנעו בטיחותית נפילה של תלמידים מחלונות במוסדות חינוך, יחד עם זאת התקנת סורגי ברזל פוגעת באווירה הנינוחה בתוך הכיתה ובחזות המוסד החינוכי, התחושה לא נעימה של כליאה מאחורי חלונות מסורגים מברזל,  תחושת מחנק ככליאה בבית הסוהר .כיום  לא חייבים להתפשר, ניתן להשיג את אותה תוצאת בטיחות מקסימלית לתלמידים ויחד עם זאת לשמר אוירה שקופה ונעימה בחלל הכיתה ומחוצה לווכל זאת בזכות  התקנת סורגים שקופים בחלונות . אדריכלים ורשויות חינוך שכבר הבינו זאת החלו לתכנן את בתי הספר החדשים עם סורגים שקופים בחלונות . גם במוסדות חינוך קיימים ניתן להחליף או להשלים התקנת סורגים שקופים בחלונות תוך עמידה בדרישות התקן הישראלי  1142 ודרישות חוזר מנכל להתקנת אמצעי מיגון בחלונות .
נשמח להפוך גם החלונות שלכם לשקופים ובטוחים, הצטרפו גם אתם להשפיע  על עתיד ילדיכם  והתקינו סורגים שקופים 
בשנת 2012 עלה הרעיון  לפיתוח וייצור המוני לסורג השקוף, מאז ועד היום הותקנו אלפי סורגים שקופים בחלונות .
ממש גאווה ישראלית ליצירת מרחב בטוח ושקוף בחלונות להגנה על ילדי ישראל. נמשיך בעשייה גם במרחבים הציבוריים לשנות את פתחי החלונות למרחבים פתוחים ללא גבולות ליצירה חדשנית ומפותחת בילדי ישראל .צוות יועצים מקצועי ומיומן ממתין לפגישת ייעוץ להתאמת הסורגים השקופים גם בחלונות שלכם ,התקשרו  עכשיו והזמינו פגישת ייעוץ

מתוך חוזר מנכל משרד החינוך לנושא בטיחות חלונות במוסדות חינוך

במקרים שבהם סף החלון לפתיחה נמוך מ-1.5 מ' אפשר למנוע נפילה באמצעות התקנת מעקה מעל אדן החלון באופן שספו התחתון של החלק הנפתח יוגבה לגובה של 1.5 מ' לפחות מעל הרצפה. המעקה יעמוד בדרישות התקן הישראלי 1142. תעשו לילדכם טוב וקבלו החלטה נבונה להתקנה של סורגים שקופים בחלונות בית הספר ולא סורגים מברזל שיכלאו אותם בכיתה ויתנו להם תחושת מחנק לא נעימה כמו ללמוד בכלא .
צרו קשר עוד עכשיו עם יועץ מוצרי בטיחות שלנו לפגישה מקצועית התקשרו עכשיו או השאירו פרטים ונציגנו ישובו אליכם בהקדם לפרטים נוספים וקביעת מועד לפגישת ייעוץ.

רוצים לדעת מדוע הסורגים שלנו בטוחים ?לחץ
לצפיה בסרטון בדיקת הסורג על ידי מעבדת בטיחות לחץ 
 


.