כיפת מגן
A
A
A
A
צור קשר:
השאר פרטים
השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם
התקשר עכשיו: 072-3951446
יצירת קשר
שילחו הודעה ונציג יחזור אליכם בהקדם
מעקות זכוכית

מעקות זכוכית

מעקות זכוכית למרפסת - מעקות זכוכית למדרגות - מעקות זכוכית לבריכה
נכנסתם לדירה חדשה – אתם בונים או משפצים בית פרטי מוצאים עצמכם מתלבטים לגבי איזה מעקה נכון ועדיף להתקין בבית כך שיהיה גם בטוח וגם שקןף ויפה במראה ? אצלנו בכיפת מגן נדע לייעץ לכם ולהתאים עבורכם את הפתרון המושלם להתקנת מעקות בטיחות בכל צורך. מעקות זכוכית למרפסת מהווים אמצעי בטיחותי שקוף המשאיר את הנוף הנשקף ממרפסת הבית שקוף ונקי, מעקה זכוכית למרפסת אינו פוגם בחזות המבנה ומעניק לו מראה יוקרתי. מעקות זכוכית סביב לבריכה מהווים  אמצעי בטיחותי למניעת נפילה וטביעה של ילדים קטנים בבריכה יחד עם זאת מעקה הזכוכית לבריכה מעניק לנו מראה יוקרתי כאשר המים של הבריכה משתקפים דרכו. מעקה זכוכית למדרגות הבית מהווים חוצץ בטיחות מנפילה מגובה באזור המדרגות, חשוב לדעת ולזכור כי התקנת מעקות זכוכית במדרגות יש להתקין על פי התקן הישראלי הנדרש 1142 .
על מנת שהמעקה יצא יפה ובטוח יש לתכן בקפידה ולייצר בהתאם לתכנון את המעקה. רוצים שגם בביתכם יותקנו מעקות זכוכית מושלמים ובטוחים ? הזמינו כבר היום יועץ לביתכם

רבים העוסקים בתחום הזכוכית נדמה כי התקנת מעקות זכוכית דומה להדבקת חיפוי במטבח או התקנת מקלחון, אך לא כך הדבר, מעקה זכוכית משמש בראשונה מוצר בטיחותי המגן ומונע מנפילה של בני אדם תוך עמידה בעומסים לאורך זמן, להתקנת מעקות בטיחות מזכוכית נדרש ניסיון רב להתאים את התקנת המעקה את סוג הזכוכית הנדרשת על פי תקן, על מנת לעמוד בדרישות התקינה לבטיחות יש לבצע חישובים מתאימים הכוללים את איכות חומרי הגלם, עובי דופן הזכוכית, גודל המשטח זכוכית, שיטת ההתקנה ולכן נדרשת מקצועיות והכרה של התחום ותקניו בכדי להתקין מעקות בטוחים.
אל תתפשרו על פחות מכיפת מגן להגנה על בטיחות המשפחה עם מעקות הזכוכית .
הזמינו כבר היום יועץ אליכם הביתה ותבחרו את המעקה זכוכית שלכם !

איזה מעקה זכוכית בדיוק אתם מחפשים לביתכם ? בכיפת מגן תוכלו למצוא מגוון עצום של אפשרויות להתאמה ייצור של מעקות זכוכית בטכנולוגיה מתקדמת ובדיוק מירבי עם תוצאות מושלמות למראה. רוצים לבחור את המעקה הבא שלכם בבית סביב לבריכה למנוע מילדים קטנים להיכנס ללא בקרה. מעקה זכוכית למרפסת הבית להשאיר את הנוף והמראה שקוף יחד עם זאת להרגיש בטוח במרפסת הבית ? לרדת במדרגות הבית ולהרגיש בטוח עם מעקה זכוכית ? עכשיו זה אפשרי וגם כדאי לתכנן את המעקה זכוכית הבא שלכם. כל מה שעליכם לעשות להשאיר לנו פרטים ויועץ מטעמנו יתאם איתכם פגישת ייעוץ אחריה אתם כבר תדעו לקבל החלטה נבונה איזה מעקה בדיוק הכי כדאי לכם להתקין בבית .
לצפיה בתעודת אחריות להגבהה מעקה לחץ